NAATA jóga

Egyéni és csoportos jógaórák Budapesten.

jógaoktatás Budapest

Számomra a jóga önazonosság, kapcsolódás, befelé figyelés, harmónia.

Ezt szeretném megosztani veled.

Várlak szeretettel egyéni jógaórára vagy ajurvédikus jógaterápiára,  a Te igényeidre szabottan.

Egyéni jógaoktatás

Kívánom neked, hogy te is megtapasztald a jógázás örömét.

Kialakíthatjuk a saját gyakorlásodat, kizárólag a te igényeidnek megfelelően.

Remek alkalom akkor is, ha eddig valamilyen okból kifolyólag nem szerettél volna csoportos órához csatlakozni.

A jóga mellett az ajurvéda többezer éves tudományának alapjait alkalmazom, legyen szó hatha jógáról, stresszoldásról, női témákról vagy gerincterápiás óráról.

Különböző problémák rehabilitációjára (pl. mozgásszervi, hormonális, emésztési gondok, egyéb testi tünet, stressz, allergia), valamint akár ezek megelőzésére ajurvédikus jógaterápiát javaslok, melynek célja a természetes egyensúly helyreállítása öngyógyítással.

Egyéni és csoportos jógaórák Budapesten

Óratípusok

Tradicionális hatha jóga

Az egyik legelterjedtebb irányzat nyugaton, ideális teljesen kezdők számára, mivel statikusan tartjuk ki a gyakorlatokat. Az ászanák mellett légzőgyakorlatok, relaxáció, és mantrák is az óra részét képezik.

Női jóga

Központban a csípő, alhas, gát területe. Segít helyreállítani a női egészséget, megélni a nőiséget. Követi az egyéni ciklust, kiegyensúlyozza a hormonális működést.

Stresszoldó jóga

Zseniálisan ellazít egy nehéz munkanap után, vagy egy stresszesebb időszakban. Egyszerű és egyben hatékony feszültségoldó, nyugtatja az idegeket, csökkenti a szorongást.

Gerincterápiás jóga

Fókuszban a gerinc. Célja elsősorban a problémák megelőzése vagy utókezelése (szakorvos mellett). Egyszerű gyakorlatokkal segít elsajátítani a helyes testtartást, ideális az ülőmunka kompenzálására. 

Kismama jóga

Várandósság alatt válaszd ezt a mozgásformát – finoman áramló, lágyan átmozgató, törzsi népektől vett gyakorlatokkal támogatja ezt a fontos időszakot.

Office jóga

Az ülőmunka megterheli a testünket, így akár a munkahelyen, közösen is érdemes a harmonikus mozgásra időt szakítani.

Ajurvédikus jógaterápia

Személyre szabott terápia, ami tartalmaz jóga- és légzőgyakorlatokat, életmódbeli és táplálkozási tanácsokat, gyógynövényes kúraajánlásokat.

Baba-mama jóga

Segít a szülés utáni regenerációban, fejleszti a babák idegrendszerét és mozgását, a baba-mama kapcsolat bensőségesebbé válik.

Csoportos jógaórák

Jelenleg két helyszínen találkozhatunk csoportos jógaórán. Kattints a stúdió nevére, és jelentkezz be a stúdió oldalán található elérhetőségen. Az árakat is ott találod.

 

Gabala Pilates és Jóga Stúdió 
1037 Budapest, Bécsi út 314/C, térkép

  • hétfő 19:15: hatha jóga 90′
  • csütörtök 17:30: stresszoldó jóga 90′
  • (augusztusban ezek a csoportos órák szünetelnek)

  1.  
  2. Útközben Jóga Óbuda 

1037 Budapest, Kunigunda útja 18., térkép

  • kedd 10:00: hatha jóga 90′
  • kedd 19:05: ajurvédikus hatha jóga 90′
  • szerda 17:00: kismama jóga 90′ 

Várlak szeretettel!

jógafilozófia
egyéni jógaóra

Kezdjük meg
a közös gyakorlást!

A jóga több, mint mozgásforma. Segít a jelenben lenni, befelé figyelni, kapcsolódni.

Hatással van ránk különböző szinteken, amit akár az első órától te is
megtapasztalhatsz:
A testeden: segít megőrizni az egészséget, nyújtja és erősíti az izmokat, rugalmassá tesz, regenerálja az ízületeket, javul az állóképesség, fejlődik az egyensúlyérzék, stimulálja a vérkeringést és az anyagcserét, erősíti az immunrendszert.
Az elméden: csökkenti a stresszt, javítja a koncentrációs képességet, lecsendesít.
És a lelkeden: a közösség fantasztikus, folyamatos önismeret és önelfogadás, megnyugvást hoz.

Ha valaha is megfordult a fejedben, hogy kipróbálod a jógát, ne halogasd tovább!

Csarnai Bea jógaoktató

Szia, Bea vagyok!

A jóga saját magamon tapasztalt hatása és szeretete vezetett a jógaoktatás irányába. Jól ismerem a stresszt, az ülőmunka ártalmait, megküzdöttem több egészségügyi problémával. Mindezek hátterül szolgálnak ahhoz, hogy jógaoktatóként és jógaterapeutaként pozitív változást szeretnék hozni mások életébe is a jóga és az ayurvéda holisztikus öngyógyító módszereinek segítségével.
Hogyan találkoztam a jógával? Jó pár évvel ezelőtt napi 10-12 órát dolgoztam, mikor többszöri (több hetes vagy talán hónapos) halogatás után végre sikerült kipróbálnom a stresszoldó jógát. Az ászanák mellett tanultunk légzőgyakorlatokat, mantrákat és meditációt is, találkoztam a jóga filozófiájával.
Az élményem azóta is felülmúlhatatlan: mintha siklottam volna a föld felett óra után hazafelé, a vállaimról eltűntek olyan terhek, amiket már nem is éreztem, hogy rajta voltak, annyira megszoktam. Eldőlt…. Elkezdtem jógázni!
Azért tanítok, hogy másoknak is átadhassam azt a pluszt, amit én kaptam a jógától, hiszen ez sokkal több, mint mozgásforma.

“A jóga olyan fény, amely ha egyszer kigyúl, sosem halványul el. Minél többet gyakoroljuk annál ragyogóbb lesz.”
IYENGAR

egyéni jógaoktatás Budapesten

Akik már jógáztak velem

jógafilozófia

“Egy fantasztikus jóga tanár Bea, minden óra valódi feltöltődés. Aki profitól szeretné megtapasztalni a jóga életérzést az a NAATA jóga órán Beánál a legjobb helyen jár. 😃💕🧘‍♀️”

Andrea

“Bea is welcoming and very helpful with form and technique. The relax at the end was incredible! It is so great to disconnect from everything after a busy day. I will go back for sure!”

Jorge

Egyeztessünk időpontot jógaórára!

Nézd meg az egyéni és csoportos jógaóra-típusaimat és kérdés esetén keress bátran.

Telefonszám: 30 / 638 1951

Üzenetet a lenti mezők kitöltésével küldhetsz:

 

    Az oldalt a reCAPTCHA és a Google védi, használatával elfogadod az Adatvédelmi és Általános Szerződési Feltételeket.

    Itt találod a social média felületeimet:

    Vállalkozásom adatai:
    Csarnai Beáta e.v.
    55433242-1-27

    Adatkezelési Nyilatkozat